- Részletek
Felhívjuk a Lakosság figyelmét, hogy a mai napon (2021.01.19.) sajnos az időjárás kapcsán kialakult útviszonyok miatt elmaradt a fenyőfa gyűjtés a Hordó, Inda, Bokréta, Vadvirág, Hombár, Patics, Sánc utcában.
Amennyiben az időjárás, illetve az útviszonyok engedik, úgy a következő szállítási napon, 2021.01.26-án a hulladékgyűjtő edények mellé kihelyezett fenyőfákat elszállítja a Depónia Nonprofit Kft.
________________________
- Részletek
Felhívjuk a Lakosság figyelmét, hogy az ELMŰ karbantarási munkálatokat végez, melynek tervezett időpontja 2021.02.11. 9:00-13:00 óráig.
Az alábbi térképen szürke színnel jelölve, áttekinthetik mely területeket érinti az áramszünet.
________________________
- Részletek
Rendőrségi felhívás! Ne dőljön be a csalóknak! Bontsa a vonalat, ha a Végrehajtó Iroda nevében keresik Önt, és nagy összegű tartozás azonnali végrehajtásának elkerülése érdekében pénz átutalásra kérik!
________________________
- Részletek
Jönnek a fagyok, fokozottan figyeljünk oda a síkosságmentesítésre!
________________________
- Részletek
Polgármesteri tájékoztató a koronavírus járvány veszélyhelyzeti időszakára
________________________
- Részletek
"Gépjárműadó: mi változik jövőre?"
A gépjárműadóval kapcsolatos adóztatási feladatokat jövőre a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) veszi át. A változás a gépjármű-üzembentartókat (tulajdonosokat) nem érinti, plusz teendőjük nem lesz. Az első részletet március 15-e helyett elég április 15-éig befizetni.
________________________
- Részletek
TÉLI IGAZGATÁSI SZÜNET
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy Budajenő Község Önkormányzat Képviselő-testülete a 9/2020. (VI.24.) önkormányzati rendeletében szabályozza a 2020. évi igazgatási szünet elrendelését. A Budajenői Közös Önkormányzati Hivatalban a téli igazgatási szünet
2020. december 21. napjától – 2021. január 1. napjáig tart.
(Az első ügyfélfogadási nap 2021. január 4., hétfő)
Az igazgatási szünet alatt a Hivatal ügyeletet tart, amely az iratok átvételét, továbbá az anyakönyv-vezetési feladatkörbe tartozó sürgős ügyek intézését jelenti.
Szíves megértésüket köszönjük.
________________________
- Részletek
Tekintettel arra, hogy az őszi vadmadár vonulási útvonalak hazánkon is áthaladnak, és a madárinfluenza terjedésében a vadmadaraknak kiemelt szerepük van, valamint arra, hogy nemrég Európa észak-nyugati részén számos országban már nemcsak vadon élő madarakban, hanem baromfiállományokban is megjelent a madárinfluenza vírusa, a fertőződés kockázatának csökkentése érdekében az Országos Főállatorvos 4/2020 számú határozata elrendeli azonnali hatállyal a baromfik zártan tartását. Részletesebben megtalálják az alábbiakban: Országos Főállatorvos 4/2020 számú határozata
________________________
- Részletek
Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez
A Kormányablakokban működő NAV-ablakokban 2020. november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség. Ez összhangban van a Kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.
A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalhat.
A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
________________________
- Részletek
A COVID-19 járvány terjedésének megakadályozása érdekében 2020. november 11. napjától valamennyi kormányhivatali ügyfélszolgálaton csak elektronikusan vagy telefonon előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség személyes ügyintézésre.
A kormányablakok esetében a gépjárműügyek kivételével minden ügytípusban lehetővé vált az ügyfélkapu nélküli időpontfoglalás az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon; emellett a Kormányzati Ügyfélvonal ingyenesen hívható telefonszámán is foglalható időpont.
A 2020. március 11. és 2020. június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok – változatlanul – 2020. december 15. napjáig érvényesek. Az elkészült okmányok kizárólag postai úton kerülnek kézbesítésre.
Foglalkoztatási, gyámügyi és hatósági területen az alábbi elérhetőségeken van lehetőség időpontfoglalásra:
Gyámügyi Osztály és Hatósági Osztály székhely (Budakeszi, Fő u. 179.):
tel: 06 23/427-440; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
Gyámügyi Osztály Budaörsi Kirendeltség (Budaörs, Uzsoki köz 56.):
tel: 06 20/245-4282; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
Hatósági Osztály Budaörsi Kirendeltség (Budaörs, Uzsoki köz 56.):
tel: 06 23/428-008; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
Hatósági Osztály Biatorbágyi Kirendeltsége (Biatorbágy, Baross G. u. 2/a):
tel: 06 23/534-588; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
Hatósági Osztály Nagykovácsi Kirendeltsége (Nagykovácsi, Kossuth u. 61.):
tel: 06 23/427-440; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
Hatósági Osztály Zsámbéki Kirendeltsége (Zsámbék, Szent István tér 3.):
tel: 06 20/448-5581; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
Foglalkoztatási Osztály székhely (Budakeszi, Fő u. 111.):
tel: 06 23/342-280; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
Foglalkoztatási Osztály Budaörsi Munkaerő-piaci Pont (Budaörs, Nefelejcs u. 1-3.):
tel: 06 23/441-919, 06 23/441-920; e-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
A települési ügysegédi tevékenység teljes körűen felfüggesztésre kerül. A Kormányhivatal főosztályainak folyamatosan aktualizált elérhetőségei megtalálhatóak a kormanyhivatal.hu oldalon.
________________________